Serveis
COMERCIAL - TÈCNIC
Periòdicament, el nostre responsable tècnic - comercial es desplaçarà a les seves instal·lacions per a supervisar el resultat dels diferents productes utilitzats. De la mateixa manera, t'assessorarà sobre la seva forma d'ús, sistemes de dosificació adequats, consum, etc. Tot això orientat a aconseguir l'eficiència en resultats i costos per al teu negoci.
Amb aquest objectiu, i si ho consideres convenient, serem el teu aliat i et donarem suport en la informació i formació de tot el personal relacionat amb els processos de neteja i desinfecció:
- usuaris de plans d'higiene;
- personal tècnic de manteniment;
- equips de neteja (hotels, comerços, hospitals, residències de gent gran, centres educatius, despatxos, entre d'altres)
- cuiners i personal de cuina;
- tallers d'automació;
- entre d'altres.
SERVEI DE SUPORT TÈCNIC
Per al funcionament dels sistemes de dosificació i dilució és imprescindible disposar d'un servei tècnic que ofereixi garanties com el que t'ofereix DET d'Higiene Ecològica.
Els nostres tècnics són grans experts qualificats i especialitzats, que treballen conjuntament amb els responsables comercials formant un gran equip i que se centraran a resoldre i donar resposta a qualsevol avaria que pugui sorgir.
Som conscients que la correcta elecció, instal·lació i manteniment dels sistemes de dosificació de productes d'higiene és essencial, ja que això condueix a la racionalització del consum i optimització dels resultats de les activitats de neteja a més de reduir la quantitat de producte químic fent-lo més respectuós amb el medi ambient.
ATENCIÓ AL CLIENT
A DET Higiene Ecològica t'oferim un servei d'atenció al client per a totes les teves necessitats. A través d'aquest servei podràs canalitzar tots els dubtes o els suggeriments que puguin sorgir.
Els nostres especialistes atendran i resoldran qualsevol necessitat d'una manera ràpida i eficaç a través del telèfon o a través del correu electrònic.
Telèfon: +376 385 503
Correu electrònic: info@det.ad
A més, a través del telèfon pots canalitzar les següents opcions:
- fer comandes i informació sobre el seu estat.
- formular queixes, suggeriments o consultes tècniques.
- sol·licitar documentació.
- obtenir informació sobre llançaments de nous productes.
- obtenir informació sobre promocions.
I com no, tens l'espai de contacte del nostre web i l'espai d'àrea restringida, a través del qual podràs realitzar, com a client, moltes accions de gestió i comunicatives.
Perquè una de les nostres prioritats és estar mà a mà amb els nostres clients!