Serveis

COMERCIAL - TÈCNIC

Periòdicament, el nostre responsable tècnic - comercial es desplaçarà a les seves instal·lacions per a supervisar el resultat dels diferents productes utilitzats. De la mateixa manera, t'assessorarà sobre la seva forma d'ús, sistemes de dosificació adequats, consum, etc. Tot això orientat a aconseguir l'eficiència en resultats i costos per al teu negoci.

Amb aquest objectiu, i si ho consideres convenient, serem el teu aliat i et donarem suport en la informació i formació de tot el personal relacionat amb els processos de neteja i desinfecció:

  • usuaris de plans d'higiene;
  • personal tècnic de manteniment;
  • equips de neteja (hotels, comerços, hospitals, residències de gent gran, centres educatius, despatxos, entre d'altres)
  • cuiners i personal de cuina;
  • tallers d'automació;
  • entre d'altres.



SERVEI DE SUPORT TÈCNIC

Per al funcionament dels sistemes de dosificació i dilució és imprescindible disposar d'un servei tècnic que ofereixi garanties com el que t'ofereix DET d'Higiene Ecològica.

Els nostres tècnics són grans experts qualificats i especialitzats, que treballen conjuntament amb els responsables comercials formant un gran equip i que se centraran a resoldre i donar resposta a qualsevol avaria que pugui sorgir.

Som conscients que la correcta elecció, instal·lació i manteniment dels sistemes de dosificació de productes d'higiene és essencial, ja que això condueix a la racionalització del consum i optimització dels resultats de les activitats de neteja a més de reduir la quantitat de producte químic fent-lo més respectuós amb el medi ambient.


ATENCIÓ AL CLIENT

DET Higiene Ecològica t'oferim un servei d'atenció al client per a totes les teves necessitats. A través d'aquest servei podràs canalitzar tots els dubtes o els suggeriments que puguin sorgir.

Els nostres especialistes atendran i resoldran qualsevol necessitat d'una manera ràpida i eficaç a través del telèfon o a través del correu electrònic.


Telèfon: +376 385 503
Correu electrònic: info@det.ad

A més, a través del telèfon pots canalitzar les següents opcions:

  • fer comandes i informació sobre el seu estat.
  • formular queixes, suggeriments o consultes tècniques.
  • sol·licitar documentació.
  • obtenir informació sobre llançaments de nous productes.
  • obtenir informació sobre promocions.


I com no, tens l'espai de contacte del nostre web i l'espai d'àrea restringida, a través del qual podràs realitzar, com a client, moltes accions de gestió i comunicatives.



Perquè una de les nostres prioritats és estar mà a mà amb els nostres clients!